Welcome to our website !

Mé každodenně používané produkty

By 30.3.16

Dnes vás nechám nahlédnout mezi mé každodenně používané produkty. Takže to bude vlastně taková moje každodenní rutina. A vrhneme se na to.




Vždy začínám čištěním pleti a jako první použiju Clean&Clear. Nanesu na mokrý obličej, vmasíruju do pleti, a potom opláchnu vodou. Poté ještě vyčistím pleť pomocí micelární vody Mixa pro citlivou pleť. A nakonec použiju krém také od značky Mixa. Někdy však nanesu místo krému Primer od značky Rimmel London. Rty hydratuju EOS balzámem.





Po této "výživě pleti" použiji make-up od Rimmel London Match Perfection v odstínu 010 Light Porcelan.

Jako další je na řadě řasenka, v mém případě vlastně řasenky. A jsou to the Colossal Volum' Express Mascara od Maybelline a Pump Up Booster Mascara "Curve it!" od značky Miss Sporty. Obě řasenky mají dobré kartáčky. Tu od Maybelline používám spíše pro natočení a rozčesání řas a ta od Miss Sporty zase vašim řasám dodá trošku objemu. Celkově mám řasenky od značky Miss Sporty ráda, ne kvůli ceně, která je super, ale dobře se mi s nimi pracuje.





Aby se make-up vstřebal do pleti vždy si v tuhle chvíli vyžehlím vlasy. Dalším krokem je poté tekutý korektor značky Maybelline. Já mám odstín 02 Natural. A samozřejmě nikdy nezapomenu na pudr značky Max Factor, odstín 85 Light N Gay. Vybrala jsem si bohužel trošičku tmavší odstín, než bych potřebovala, ale ve finále to naštěstí nejde poznat.


A mým úplně posledním krokem, hned po tužce na obočí od Flormar v odstínu zřejmě 401, je tvářenka, kterou naprosto zbožňuji! Je jí tvářenka od I Heart Makeup Blushing Hearts. Odstín, který používám se jmenuje Candy Queen Of Hearts. Její obal ve tvaru srdce miluju a je super roztomilý. Někdy své líčení doplním i rtěnkou od Rimmel London, které jste ale mohli vidět už v Haulu.


A zase je tu konec článku. Doufám, že se vám líbil a byla bych velice ráda, kdyby jste mi do komentáře napsali zda používáte některé stejné produkty jako já. Také mi napište jaké produkty používáte každodenně vy a třeba mi i nějaké poraďte. Děkuji za přečtení. With love Bree..





You Might Also Like

9 komentářů

  1. Jako vždy úžasný článek! Řasenky mám doma stejné a jsem s nimi taky velmi spokojená.
    Musím se přiznat, že do té tvářenky, co zde prezentuješ, jsem se asi zamilovala. Rozhodně si ji seženu a vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát! Je vážně super, skvělá pigmentace a ten obal.. Jednoduše boží! :)

      Vymazat
  2. Přemýšlím nad tím korektorem je dobrý ? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super! Používám ho snad rok a moc mi vyhovuje :)

      Vymazat
  3. Korektor vlastním a je dobrý:) ale ten pudr jsem měla dřív, ale vůbec mi nevyhovoval :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo korektor je super. U pudru jsem si pořád taková nejistá zda ano, či ne. Ale mám ho zatím jen krátkou dobu. :)

      Vymazat
  4. Krásný článek, jenom bych ti ráda trošičku poradila, že věta Její roztomilý obal ve tvaru srdce miluju a je super rotomilý" nezní moc dobře, opakuje se ti slovo, ale neber to jako hejt, jenom rada na co si dát pozor <3 ale máš pravdu, je to cute :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé toho jsem si ani nevšimla. Děkuji za radu a také za krásný komentář, každou konstruktivní kritiku beru :)

      Vymazat
  5. Ten make up od RL jsem zrovna teď dávala do haulu. A máme dokonce i stejný odstín! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat