Welcome to our website !

Daily notes | Velikonoce 2015

By 6.4.15

Letošní Velikonoce a Velikonoční prázdniny jsou pro mě hodně hektické. Celé jsem je strávila buď někde jinde, než doma a na tréninku. Upřímně Velikonoce nemám vůbec ráda a to jen proto jaký zvyk jsme si na tento svátek vytvořili. Chodit po domech na vesnici a mrskat holky mi přijde, já nevím, divné a to že bych potom zbytek roku měla být zdravá jen kvůli tomu taky. Líbí se mi, jak slaví Velikonoce v Německu. Děti tu obdarovává velikonoční zajíček. Děti ráno hledají v trávě vajíčka, která jim právě tento zajíček přinesl. Tenhle zvyk mi oproti tomu našemu přijde vážně super. Dám vám tu pár ukázek naší velikonoční výzdoby, kterou jsem dělala společně s mamkou a ta je na to opravdu machr, jestli to takhle můžu říct.:) 





Pak jsem vám tu ke konci chtěla napsat, že jsem si vytvořila novou kategorii s názvem Daily notes, kde budu psát nějaké zážitky z uplynulého dne (samozřejmě ne z každého), abych jimi nezahlcovala kategorii Random. Budou to jen takové kratší články, ve kterých to nebudu nijak hrotit.
Tak a tohle je pro dnešek celé. Ráda bych, aby jste mi do komentářů napsali, jak berete Velikonoce vy a jaké byly ty vaše letošní. A také jaký další článek byste jsi ode mě přáli. Na článku o učení se stále pracuje :). Přeji krásný zbytek pondělí!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Máte moc krásnou výzdobu! Rozhodně je hezčí, než ta naše (my žádnou neměli :DD)...
    Moc ráda bych si chtěla přečíst nějaký článek o sportu, sportuješ? Pokud ano, byl by to zajímavý článek, v dnešní době jsou tyto články celkem žádané a rozhodně by neuškodil třeba nějaký další recept! ;) :P Těším se na tvůj další příspěvek! :*

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme!:) O sportu? Dobře určitě něco vymyslím a napíšu článek a s tím receptem máš pravdu! Děkuju za hezký komentář! :)

    OdpovědětVymazat