Welcome to our website !

Místa, která stojí za to v Paříži navštívit

By 1.4.17

Nazdárek! Nedávno jsem si prohlížela článek, kde bylo několik fotek s překrásnými místy v Paříži. Hned mě tedy napadlo, že bych se o to s vámi mohla podělit. Paříž totiž vážně zbožňuju a už dlouho toužím po jeho návštěvě. Třeba se mi to letos konečně splní!



Prvním z těchto nádherných míst je obchodní dům Printemps na Boulevard Haussmann. Z jeho střechy je opravdu nádherný výhled a co teprve při západu slunce.





Dalším z těchto míst je okolí řeky Seiny. Najdete tu různé malé kavárničky, kde si můžete sednout na dobrou kávu a nebo se jen tak procházet po jejím břehu a užívat si čerstvý vzduch? No není to super?



Naprosto nádherným místem skvělým třeba pro večeři s přítelem či přítelkyní je Le Moulin de la Galette. Je to bistro, které dřív bylo kabaretem, s větrným mlýnem v pozadí. Neviděla jsem nic romantičtějšího.


Louvre chce navštívit asi každý, ale muzeum s názvem Musée de la Vie Romantique neboli Muzeum romantického života by na vašem seznamu taky chybět nemělo. Nejen, že si prohlédnete nádherné obrazy, ale můžete si posedět s hrnkem kávy na tamějším dvorečku. 


Nejenže je opera Garnier jednou z nejznámějších na světě, ale co se týče její architektury je to prostě nádhera!


Ulice Thermopyl je v Paříži tak trošku skrytá, ale vždycky když tam vejdete obklopí vás krásný pocit. Tak to tedy cítím já z této fotky.


Když procházíte skrytými místy Paříže určitě narazíte i na Passage des Panoramas. Ať pocházíte z Paříže nebo ne, na tomhle místě se budete cítit jako místní. 


Poslední a naprostou klasikou je samozřejmě Eiffelova věž, výhled na Paříž prostě nádhera! Ale mít byt s tahovýmhle výhledem? To musí být skvělé.


Doufám, že jste se společně se mnou aspoň maličko rozplívali nad krásami Paříže. Vy mi do komentářů můžete napsat, jestli byste Paříž také rádi navštívili a nebo máte nějaké jiné vysněné místo? A jaký další článek byste uvítali? Budu se na vás těšit. With love Bree..








You Might Also Like

1 komentářů

  1. V Paříži jsem byla jednou, ale určitě bych se tam chtěla někdy vrátit...

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat