Welcome to our website !

Cosmetic Wish List

By 17.10.15

Dnes bych vám ráda ukázala svůj kosmetický Wish List takových těch luxusnějších produktů, které bych si časem chtěla možná i pořídit. Samozřejmě, že většina patří mezi právě ty luxusnější kousky a tomu odpovídá i cena některých z nich
Začnu podkladovou bází a to je podkladová báze od theBalm Time Balm. Měla by fixovat make-up, sjednocovat pleť, opticky minimalizovat póry, redukovat viditelnost vrásek a jemných linek, prodlužovat výdrž make-upu a zjemňovat pleť. Její balení je krásné a má broskvovou barvu.

Korektor je další věc z mého seznamu. A je to velice známý a všemi chválený Maybelline Age Rewind. Už sem slyšela hodně o jeho krycích schopnostech a tak doufám, že se ke mně jednou tenhle zázrak taky dostane.



Takový můj vysněný pudr je Guerlain Météorites v odstínu Mythic 01. Tenhle produkt mě hrozně zaujal hlavně díky tomu, že neobsahuje jen ten "základní pleťový tón" ale obsahuje více barev. Růžový by měl pleť osvěžit, zelený snižovat zarudnutí, bílý osvětlovat, fialový zachycovat a odrážet světlo, zlatý a perleťový umocnit rozjasnění tváře. Má nádherný, luxusně vypadající obal.
Bronzer, který bych ráda vlastnila je theBalm Bahama Mama. Určitě ho všichni znáte. Líbí se mi, že ho můžu použít i jako stín. Retro obal tomu dodává super šmrnc.



Jedna z nejdůležitějších věcí při mém líčení hned po rtěnce je tvářenka. Přesněji používám Makeup Revolution I Heart Makeup Blushing Hearts v odstínu Candy Queen Of Hearts. A právě na další z této řady si brousím zuby. Přesněji na odstín Bursting With Love. Tvářenka je nádherně pigmentovaná a i když si jí dáte víc vypadá pořád celkem přirozeně. Obsahuje tři odstíny, který vám vytvoří krásnou jedinečnou barvu. Jsem s ní naprosto spokojená. A další plus je úžasně roztomilý, růžový obal ve tvaru srdce!



theBalm Mary- Lou Manizer je rozjasňovač, který si každý chválí. Měl by sloužit jako rozjasňovač, zvýrazňovač a stíny v jednom. Jeho výdrž je prý supr. Mohou ho používat i bledulky a z toho mám radost, protože mezi ně právě také patřím. Má opět jako většina produktů od the Balm shick, retro obal.

Oční paletka je pro mě jasná a je to opět Makeup Revolution I Heart Makeup Naked Chocolate. Je to spíše nude paletka, ale pro mě jako stvořená, protože já si na každodenní nošení neholduju v šílených kombinacích barviček. Vlastně někdy nenosím stíny vůbec. Paletka, jak už je vidět v názvu, je vlastně čokoláda a tomu odpovídá právě i obal. Je přímo k nakousnutí a vypadá skvěle. Pigmentace by měla být více, než dobrá a měla by dlouho vydržet. 





V oblasti tužky na oči jsem si vybrala tedy něco opravdu na úrovni. Je jí Dolce & Gabbana Khol Pencil. Mají samozřejmě více odstínů, ale já bych sáhla určitě po černé a možná i v budoucnu po bílé. Měla by snadno klouzat po pleti, umí vytvářet speciálně kouřové líčení, zvýrazňuje oči, dokonale oči rozzáří, podtrhuje krásu očí a hloubku jejich pohledu, je šetrná a nedráždí oči a není parfemovaná. Všimněte si, že tím pádem podle mě D&G vytvořili naprosto bombovou tužku na oči! Obal mi přijde také celkem na úrovni.



A jako poslední je tu samozřejmě rtěnka. Jeden z mých nejoblíbenějších kosmetických produktů. Je to samozřejmě MAC Amplified Creme Lipstick. U mě vyhrál odstín Impassioned. Nádherný takový korálový odstín spíše se přibližuje červené. Obal naprosto luxusní a krásně vypadající. Tyto rtěnky určitě každá z vás zná, a proto se o ní nebudu moc rozepisovat.

A to by bylo dnes vše. Doufám, že se vám článek líbil a prožijte příjemný zbytek sobotního večera. With love Bree.. 



You Might Also Like

2 komentářů