Welcome to our website !

Haul- CCC, Deichmann, Teta drogerie..

By 31.8.15

Ahoj! Příjemný pondělní podvečer a vlastně taky poslední podvečer těchto prázdnin. 
V poslední době jsem si nakoupila pár věcí, s kterými bych se s vámi ráda podělila a třeba se vám také zalíbí :).

První jsem navštívila CCC, v kterém mají teď vcelku velké slevy a tak jsem neodolala.
I když léto pomalu, ale jistě končí zatoužila jsem ještě po sandálcích. 


Jsou krémové barvy a velmi pohodlné. Na pásku na nártu jsou poseté kamínky a zapínají se kolem kotníku. Mají klínek, ale přitom jsou velice pohodlné.





Potřebovala jsem také nějaké baleríny a našla jsem.


Jsou klasicky černé, špičaté a na patách jsou jako detail malé ostny.



A nakonec jsem si tam našla i nádherné lodičky, po kterých jsem toužila a určitě je uvidíte v nějakém outfitu.


Opět krémové barvy, zakulacená špička a na ní mašlička.


U mašliček jsou zlaté detaily, které jím dodávají trošku šmrnc.


V Deichmannu jsem si vybrala naopak právě boty hodící se spíše na podzim
Je to takový ten "gumáko-styl", ale mně se zdají právě moc pěkné a na podzim přímo super.




Potom jsem zamířila do Tety, kde jsem zase pár kousky doplnila svoje kosmetické zásoby.
Třemi rtěnkami značky Rimmel London navrhované Kate Moss. Klasicky červená, krásná živá růžová a nakonec taková, jak bych ji nazvala, starorůžová? No prostě krásný nude odstín.



A tady přikládám i swatche.


Jako další to byl make up také Rimmel London, který mi doporučila kamarádka. A nakonec tekutý korektor značky Maybeline NY. Obojí je super a oba dva produkty také uvidí v akci při článku věnovanému mé denní rutině.



Čauký!

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Rtěnky od rimmelu jsou naprosto best a ten makeup taky! :) skvělé nákupy
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle rtěnky právě také naprosto zbožňuju a make up i když ho teď sice používám krátce taky! Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi ma oslovili kamienkové sandálky ( i keď ja by som zvolila čiernu, keďže tú najčastejšie nosím), balerinky i lodičky. Sú fakt náááádherné. A z rúžov je ten červený môj top :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné nákupy, hlavně ty rtěnky!

    OdpovědětVymazat