Welcome to our website !

TOP PRODUKTY January | Leden

By 9.2.15

Jedním z mých prvních článků budou TOP PRODUKTY za měsíc leden. A bez dlouhého úvodu můžeme jít rovnou na to! :)

Jako první to budou laky na nehty.
Mými třemi oblíbenci za minulý měsíc jsou laky od značky Rimmel London 60 seconds.
Prvním z nich je lak v odstínu 230 Portobello pink.

Růžový lak na nehty

Druhým je 873 Breakfast in bed. Příjemná modrá barva.
Světle modrý lak na nehty

A třetí z nich je klasický bíly 703 White hot love.
Bílý lak na nehty

Těmhle lakům bych asi vytkla jen to, že moc dlouho nevydrží a snadno se sloupnou.



Další jsou tu produkty na rty.
Jedním je balzám na rty EOS. Já mám teda Summer fruits. Skvěle hydratuje a dlouho vydrží na rtech, "příchuť" je taky super a skvěle voní. Můžu doporučit! :)

Dalším balzámem je tu Baby Lips- Cherry me. Ten má sice i své proti, co se týče hydratace, ale co se týče barvy, která je světle růžová, mi úplně vyhovuje. Voní krásně po třešních.

Potom tu jsou produkty pleť a tělo.
První tu mám krém na ruce od Neutrogeny. Skvělě hydratuje a zjemňuje pokožku.

Další tu mám tělové mléko od značky Dove purely pampering s kokosovým mlékem. Má příjemnou jasmínovou vůni a pokožku krásně zjemní. 


A třetí odličovací micelární vodu na oči a obličej značky Bourjois. Je hypoalergenní. Není parfemovaná a neobsahuje alkohol. Skvěle pleť vyčistí.

Jako další to jsou produkty na oči.
A pro tenhle měsíc tu mám dvě věci a to je paletka Naras. Paletka teda obsahuje kromě očních stínů i tvářenky a lesky na rty, které teda já moc nepoužívám. Její pigmentace je opravdu skvělá a výběr barev je opravdu rozsáhlý.

A jako druhá je to řasenka Rocket volum' expres od značky Maybelline NY. Řasenka má plastový štěteček, krásně pročeše řasy a dodá objem.

Dále tu mám make- up a tvář. 
Make- up tu mám od Miss sporty So clear v odstínu 001 Light. Nedělá fleky, hezky kryje a nemastí pleť.
Korektor mám stejné značky jako make- up v odstínu 01. 

A poslední je tu pudr od značky Maybelline NY Affinimat v odstínu 40 Pure beige. Pudr skvěle kryje a dlouho vydrží. 

A nakonec produkty na vlasy.
První je rozjasňující olejíček pro péči o barvené vlasy Mythic oil- Colour glow oil od značky L'Oréal Paris. Použít se dá jak na suché, tak mokré vlasy. Já ho používám především před žehlením a fénováním vlasů spíše na konečky.

A druhý je ochranný krém také od L'Oréal Paris Liss Unlimited. Používá se na mokré nebo prosušené vlasy. Zpevní vlasy a uhladí je až na 4 dny.

Tak a tohle je z dnešního článku všechno. Ráda bych, aby jste mi do komentářů napsali jaké příspěvky by jste tu uvítali a jaké naopak ne. Za každý komentář budu ráda děkuji! :)

You Might Also Like

0 komentářů