Welcome to our website !

Busy time

By 24.2.15

Dnešní článek je vlastně takový vážně random. Prázdniny mi začínají a jsem vážně ráda. Poslední dva týdny školy, kdy jsem tam po nemoci přišla, mi daly vážně zabrat. Nemohla jsem se dostat do toho svého "režimu", který jsem měla. Čeká mě výběr střední školy a spoustu dalších věcí, ať už ve sportu, tak v soukromém životě.

čaj a kniha



Chtěla jsem začít s trochu zdravějším životním stylem, cvičit a chodit běhat. Zatím mi to ale moc nevycházelo a to mě mrzí. Mými nejlepšími kamarády jsou teď čaj, knížka a postel. To mě vždy dokáže uklidnit a odvést od věcí, které mě zrovna tíží. Přemýšlela jsem, jestli má cenu ještě pokračovat s bloggem a vzdát to vlastně ještě než jsem vůbec začala. A tahle otázka mi zní hlavou celé ty dva týdny, a proto bych se ráda zeptala zda vás moje články zajímají, nebo naopak ne. Blogování mě vážně baví a skončit rozhodně nechci, ale je to také na vás a na vaší aktivitě tady. :) Teď tak přemýšlím, že by prázdniny mohly bývat častěji. Ten klid a pohodlí doma mi vážně vyhovuje. Sezení na židli a koukání do tabule už mi vážně leze krkem. Poslední dobou si snažím naplánovat nějaký rozvrh učení a zajímalo by mě, jestli byste uvítali článek o typech na učení apod. Určitě mi napište názor dolů do komentářů!

Dnešní článek byl takový kratší. Asi to nemá hlavu ani patu, ale o tom přece tahle rubrika random je. Šlo to spíše přímo od mého srdíčka, jak to zrovna cítím. Přeji příjemný zbytek týdne a ať se vám ve škole či v práci daří! :)

 Bree

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Super! Jojo pokračuj, jde ti to moc dobře :*
    Články jsou zajímavé a tak bych byla ráda, kdyby jich bylo víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za krásný komentář a budu pokračovat :) :*

      Vymazat
  2. Ahojky, myslím, že bys rozhodně neměla přestávat :-) máš moc krásný blog (mám na mysli design) a dle mého názoru jsou Tvé články poutavé a zábavné. Jen tak dál! A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc a sem ráda za každý pozitivní i negativní komentář! :)

      Vymazat