Welcome to our website !

Daily notes | Soustředění 2015

By 24.8.15


Nazdárek! Tento týden jsem strávila na soustředění a tímto se omlouvám za neaktivitu. Tento týden opět začnu. Aby jsme si rozuměli navštěvuji mažoretkový klub Pusinky Říčany. Je to vážně skvělý sport a nijak jednoduchý a na pohled opravdu krásný. Jak klasická mažoretka tak i twirling. 













Soustředění jsem si maximálně užila a už teď mi ty moje kočky chybí. Přidám vám tu fotky, které zatím máme a později, pokud budete chtít, přidám i pár dalších. Celý týden až na dva dny byl poměrně slunečný a celou choreografii jsme skoro dokončily. 



Celý týden jsme chodily nenamalované takže to byla vždy "radost pohledět" :D.











A to je vše. Byl to spíše článek plný fotek, ale já doufám, že se vám i takové články s menším množstvím textu a více fotkami bude líbit. 
U dalšího tentokrát už Fashion článku na přečtenou? 

Ahojky!







You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ježiš hned bych jela zase s váma! Hodně štěstí do nadcházející sezóny! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme Marti! I tobě hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat