Welcome to our website !

Mé oblíbené youtuberky

By 13.8.15

Dnešní článek bude zaměřený na 5 mých oblíbených youtuberek. Samozřejmě chápu, že hned tu první z nich bude znát každá, ale já se vám tu budu snažit dát i ty, které zná o trochu méně z vás a třeba se vám i zalíbí. 

#1 PetraLovelyHair
Peťu zná jistě každý a tak vás moc nepřekvapí, že patří mezi ty mé nej youtuberky. Na Peti se mi líbí její úžasný smysl pro kombinaci různých kousků oblečení a líčení zároveň. Obdivuji na ní i to, že se nebojí zkoušet něco zcela nového, co ji vždy naprosto sedne a moc sluší. Je to skvělá energetická a vždy usměvavá slečna a patří mezi jedničky mezi blogerkami a youtuberkami na české scéně. 
Youtube kanál- https://www.youtube.com/user/petralovelyhair
Blog- http://www.petralovelyhair.com/




#2 BreezyLynn
Je to mladá slečna zhruba v mém věku, která natáčí fashion i beauty videa, ale nechybí tu ani DIY. Je to tedy Američanka, které je však krásně rozumět a ti, co už se nějakou dobu angličtině věnují jistě porozumí. Má opravdu krásný styl. Takový ten typický americký. Videa má hezky zpracovaná a navíc už začal i s videi Back to school, v kterých já si hned po Haulech nejvíce holduju. I ostatní videa jsou samozřejmě super a najdete v nich spoustu inspirace. Určitě doporučuji se kouknout.


#3 DIYlover
Miluješ vytváření? Tak tenhle kanál je pro tebe jako dělaný! Tahle slečna zřejmě Španělka, která však mluví anglicky má na svém kanále plno zajímavých DIY návodů, které určitě každého z vás inspirují. Má příjemný hlas a i když mluví trošku se španělským přízvukem je jí také dobře rozumět. A pro mou radost už také začala s DIY Back to school videi. Nechybí jí tam ale také pár fashion videí, ale je to tedy hlavně kanál zaměřený na DIY.


#4 Madi Westbrooke
Madi je krásná mladá slečna, Američanka, které je opět krásně rozumět. Na jejím kanálu najdete fashion a beauty videa, ale i pár vlogů. Nějaké to DIY video se u ní taky najde. Videa má opět jako vlastně všechny americké youtuberky krásně zpracované do posledního detailu. A to se mi právě u všech zahraničních slečen líbí. I když po delší době, tak prostě vydají skvěle propracované videa a odfláknuté se ani neodváží vydat. 


#5 Aili Middleton
Jako tři předešlé opět je slečna Američanka a najdete u ní prakticky to samé. Ale tak to už u amerických youtuberek bývá. Tuhle slečnu sleduji pouze krátkou dobu takže vám o ní ještě moc věcí nenapíšu, ale zatím se mi její samozřejmě propracovaná videa moc líbí.


Tak to je 5 asi mých nejoblíbenějších youtuberek a doufám, že se vám zalíbí také. Je jich samozřejmě trošku více, ale nechtěla jsem tu psát ty jako je Shopaholic Nicol, LucyPug apod. Chtěla jsem vám ukázat někoho nového, kdo mě vážně zaujal. Především jsou to tedy sice Američanky, ale věřím, že se vám i tak zalíbí. Jak už sem psala nejvíce mám ráda Hauly a Back to school videa. A proto pro vás chystám takový malý botičkový haul. Pokud chcete napište mi do komentáře jaké jsou vaše oblíbené youtuberky nebo blogerky.
Nazdárek!


You Might Also Like

0 komentářů