Welcome to our website !

Healthy lifestyle

By 10.8.15


Zdravím a přeji krásné pondělní odpoledne! Dnešní článek bude zaměřený na zdravý životní styl. Článků na toto téma se v poslední době na internetu objevuje spousta. Každý by rád začal nějak zdravěji žít a možná i trošku cvičit. Já vám dám dnes pár takových tipů, které pomáhají mě a myslím, že by mohli pomoci i vám ostatním.


Já osobně si hodně beru inspiraci z fotek. Tak nějak mě to vždy namotivuje. Co se týče zdravé stravy pijte džusy (spíš vlastnoručně dělané), smoothies (jogurt + jakékoli ovoce). Dobré je také pít vodu nebo neslazený čaj místo sladkých limonád. Malý tip, když nemáte rádi vodu přidejte led, mátu a citron s limetkou nebo jakékoli ovoce podle vaší chuti. A co by se mělo jíst? Existuje mnoho názorů a rad, co jíst. Já preferuju jíst pětkrát denně a většinou jím tolik, jak velký mám zrovna hlad. Přijde mi totiž zvláštní (tedy pro mě zvláštní) omezovat se v jídle tolik, abych svačila třeba jen papriku. Ne. Já si na svačinu vezmu třeba chleba s Gervais a k tomu tu papriku. Sladké a slané to ano. V tomhle směru se těmto potravinám snažím vyhnout. I když řekněte sami, která z nás nemá někdy slabou chvilku a nespořáda celou čokoládu? ;)
Cvičení si vždy naplánujte den dopředu a nachystejte si všechny potřebné věci. Dostatečně dlouho a dobře se vyspěte. Při cvičení dělejte to, co vás baví (jízda a kole, běhání, plavání). Poslouchejte při cvičení hudbu, která vás nabudí.
Teď vám přiložím pár fotek co motivují mě a snad si někdo z vás také vybere nějakou pro sebe. :)








  

Pak tu pro vás mám ještě jeden tip na aplikaci, kterou já mám tedy pro android a jmenuje se 7 Minute Workout. Je to super aplikace, ale teda celá v angličtině.
A to je z mého článku vše doufám, že vám nějaké moje rady aspoň trochu pomohli a budete se jimi řídit.
 Ráda bych aby jste mi do komentáře napsali nějaké vaše rady a to jestli cvičíte a popřípadě jak! Ale na závěr vám tu vložím ještě jeden obrázek, který mi přijde celkem výstižný a asi jde proti všemu, co jsem sem napsala.

Krásný zbytek týdne! 

You Might Also Like

0 komentářů